Wednesday, December 22, 2010

the day has come :(

hehe , assalammualaikum bloggie :) hari yang digeruni telah tiba . aku pun baru je balik dari sekolah . memang cuaak habis arr . Hari Keluarnya Result PMR pun da tiba . bila tiba je turn aku amek result jantung aku da dup dap dup dap. keputusan aku tak laa bagus sangat tapi still aku bersyukur laa jugak . nak buat macam mana , aku da try my best :) cousin kesayangan aku Nana , dapat straight A's :) tahniah sygg . bangga aku ! haha . tak ramai dapat 8a .. mesti kena marah dengan pengetua .hahaha.. btw aku pun nak cakap thanks kat kak nynaa and kengkawan yang laen sebab tenangkan rasa FRUST dalam dada aku nie . aku pun tengah memikirkan sama ada nak tinggal kat SMK Desa Petaling or SMTKL ? kena pilih betulbetul . okayy laa i gotta go , byebye :)

No comments:

Post a Comment