Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya :)

selamat hari raya dear bloggers . yeah , raya pun da dekat simpang je tu . haha . so many things to get done . walaupun penat but happy la jugak . hee :) semua persiapan , i think da hampir siap . hmm , but aku sedih ouh sebab ramai kawan aku yang balik kampung . tinggal aku je kat KL nie . wuaahhhh , nak balik kampung . haha . aku nak ambil kesempatan kat sini nak menyusun 11 jari , eh 10 laa memohon maaf kepada semua orang yang mengenali aku . for all i had done , my mistaken . im so sorry . setiap manusia tidak boleh lari dari membuat kesilapan . aku , Noor Farhany Abdul Rashid akan berubah . yeah . poyo je aku nie . aku da tak nak jadi macam dulu . aku nak jadi superb fany . auww :) memang sasau la aku nie ! aim aku , aku nak capai target PMR aku nanti . aku nak buat semua orang bangga dengan aku . insyaallah , dengan izin Allah , aku akan cuba sedaya upaya aku . hmm , apa lagi ek ? aku pun tak tahu nak post pasal apa daa . hehe . actually aku rasa sedih gak sebab Ramadhan da nak berlalu . cepat sungguh ! aku pun tak kumpul banyak pahala . hee , aku terleka sebentar . aku harap aku sempat rasa Ramadhan tahun depan . amin :) aku harap rasa keinsafan dalam diri aku nie , takkan pudar dan makin membara . aku rindu arwah atuk aku . kan best kalau dia ada . isk isk. semoga rohnya dan muslimin muslimat lain dicucuri rahmatNya . al-fatihah . okay , enough feeling feeling . kita yang hidup nie mesti teruskan hidup dan berdoa untuk mereka. semoga kita dirahmati Allah , dijauhi bencana dan dimurahkan rezeki :) sama-samalah kita mendoakan untuk umat umat Islam di Gaza agar mereka bebas dari cengkaman Israel . amin :) akhir kata dari aku , selamat hari raya . maaf zahir dan batin . kalau ada yang balik kampung , pesan kat parents korang yang bawak kereta supaya berhati-hati . biar lambat asal selamat . have a whale of time ye korang . siapa yang raya kat KL tahun nie , meh jemput datang kerumah aku .

selamat hari raya aidilfitri :)

No comments:

Post a Comment