Wednesday, August 25, 2010

Lagi 2 minggu nak raya ;)

yeeaahh , lagi dua minggu nak raya . lebih kurang la . tak sabar nak bangun pagi raya tu , siapsiap pakai baju raya , makan ketupat , pergi sembahyang raya .. tak sabar . but rasa sedih jugak sebab Ramadhan pun nak pergi daa . bulan yang paling berkat dan turunnya Lailatul Qadar . kan best kalau aku tahu bila malam Lailatul Qadar . tapi siapalaa aku di sisiNya sampai nak dapat lihat benda yang paling amazing didunia ni ? oke , cerita hari nie , aiyaahh =.=' . SCIENCE paper 2 macam susah je but paper 1 not bad laa . actually aku ada dapat tips semalam untuk paper 2 , but aku soo malas nak baca , last sekali keluar exactly macam apa yang kawan aku cakap . ala , benda da lepas kan .. relax ar ! haha . esok exam KH dengan Geo . aku harap aku boleh la jugak jawab Geo dengan KH sebab da banyak latihan aku da buat . haha . aku bengang kott sebab meja aku da tercabut . asal aku tekan sikit jee , habis terpelanting aku punya barang . aiyoyo . haha . about SCK (sinetron cinta kirana) Galang dumped Riana ! checkmate babe ! aku suka pun . Riana tu da la gedik , tahu nak kikis duit Galang je . hari nie punya , Galang lamar Kirana jadi girlfie dia. OMG ! aku suuukkkaaaa ! okee laa korang , aku nak sign out . nak tengok tv . daa ;)

No comments:

Post a Comment