Saturday, August 14, 2010

Hero pun boleh nangis ke ?

haha , pelik aku . Hero pun boleh nangis ke ? fany fany , kau kata kau kuat . tapi kau jugak yang tewas. air mata hero aku nie tumpah masa dalam bus . on the way nak balik dari seminar kat Segi College . aku memang ada terfikirkan satu perkara nie , tapi aku memang susah nak cerita kat kengkawan . dada aku sesak . aku sebenarnya tak nak nangis tadi , but bila aku duduk seblah Fatin , aku terus nangis . sedih sangat . aku tak tahu yang aku boleh tak nak luahkan semua kat kengkawan aku . lagipun , it complicated . urgh ! lepas tu , aku teringat kat orang yang paling aku sayang , atuk aku . aku rindu sangat kat dia . kalau dia ada lagi , mesti aku cerita kat dia . semoga atuk aku dicucuri rahmat disana . hmm , aku rasa aku macam nak demam pun ada jugak . kepala da pening , badan letih . mengantuk dengan sakit dada . aiyahh . maybe sebab aku tak sahur kot =) . okay la , aku tak tahu nak post ape da . byee . assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment