Thursday, July 1, 2010

ponteng sekolah ~ boring ouh ~

hua hua.. sakitnya mata aku .. ish kenapa la mata aku bengkak .. sakit la bila time nak kelip uhh.. aku ponteng je la hari nie .. pagi tadi aku bangun , call mila .. cakap kat dia yang aku tak pergi sekolah .. then solat jap.. sambung tidur balik.. nenek aku suruh pergi sekolah .. but aku taknak .. mata aku sakit sangat.. lagipun nanti orang ejek aku .. urgh! FYI , aku tak mengintai orang pun.. mengarut je dioarang nie.. hmm nenek aku cakap maybe sebab mata aku banyak masuk habuk ..hee.. aku nak pergi sekolah .. nak hantar folio.. habis la aku kene potong markah.. whoa semalam ada event .. perlantikan ketua pengawas untuk tahun depan .. Fatin Wahidah yang jadi pengetua pengawas.. bagus la tu.. perempuan yang jadi ketua pengawas.. semalam aku rasa aku takde tego dia kott .. haha.. saja je .. cari pasal je keje aku nie.. okayy la .. dari aku buang masa baik aku kemas rumah , siapkan homework .. kan kan .. byee..

No comments:

Post a Comment