Friday, July 23, 2010

one week

its been one week aku tak update blog kan . so many things happen . good and bad things . yang paling aku geram sekali , ada la sorang mamat bertuah nie , name dia tett . dia buat bestie aku sedih . Baby E ( Fariz / Farz yang bagi nickname ) .. aku tak tahu pun sabenarnya cerita nie , but bestie aku yang lagi sorang bagi tahu aku . shock gila aku dengar ! then masa hari rabu tu , E tak datang . so , aku nampak mamat tu , terus aku panggil dia . aku tanya dia . bla bla bla . then memang betul la rumours yang orang cakap tett cheat . yes i know . E tak kapel pun dengan dia , but tett macam bagi harapan dekat E . ish kureng punya mamat . kalau e bagi green light , da lama aku punch him on the face. aku sedih jugak kalau aku jadi e .. takpe e. it okay . u must be STRONG . fany nak e jadi e yang dulu . please e .. fany sayang e .. fany tak nak pasal tett , e macam nie . kita kan nak exam da .. let it go first , then baru pikir lepas pmr ok ? promise me dear ? then ape lagi eh , Mila dengan A .. hoho .. ape sudah jadi ? Mila buat confession berani mati dalam kelas agama semalam . AKU SUKA A*** .. hahaha . lastly , tadi aku tegur dia . macam apa je .. malu .. then pembaris aku tertinggal .. oh man . macam mana la aku boleh lupa .. ish ish .. okay la guys , aku nak chat dengan exa .. byee..





ps*please read this*( kalau taknak bace sudah )

Farhany : siv / farhan
syamila: syamil
Exa : aqiv
Farzana : Fariz
Fatin : Nabil
Najah : Faiz
Hashafiqin : syafiq
Fira : shafi

1 comment:

  1. weyh! mmg sdeyh laa psl baby e!..
    tpi nak buat cm ne...
    hati tett cam ne kite nak ubah right?
    humm ...
    as her frens kite sme2!
    wat dye appy!...
    jady baby e yg dulu!

    ReplyDelete