Wednesday, July 7, 2010

i feel gay !

heyy korang . sebelum aku nak cerita pasal hari nie . baik aku jelaskan apa maksud aku untuk title post aku nie . i feel gay tu maksud dia im happy .. gay nie ada dua maksud . Madam Yeoh yang bagitahu aku . gay = homoseksual = happy . dulu orang pakai jugak perkataan gay tu untuk mengambarkan diaorang tu HAPPY . but sekarang it very adviseable not to use GAY to describe your happiness..what the heck .. aku nak guna jugak . haha . happy tu terlalu common.. back to the story .. hari nie .. aku lari lagi . tadi dia nak jumpa aku .. tapi aku taknak . aku tak boleh tengok muka dia . aku rasa macam nak nangis je. tadi pun . walaupun ada dalam satu tempat , aku still tak boleh nak pandang dia . aku asyik keluar je dari kelas tu . sorry dear . but aku da ... da ... baik balik da . couple of days nie buat aku rasa sunyi takde dia . haha . im sorry . saranghae .part yang paling aku nak mati (malu ) time dia masuk time aku nangis. nasib baik aku da lap. thanks again ehh .. Mila punya story pulak .. kesian Mila . kenapa la El buat dia macam tu . takpe Mila . nanti aku sekehsekeh kepala El .. kau jangan la marah . haha . okay la . aku nak tengok Benci Bilang Cinta la.. bye bye..


ps: dont do that again dear . haha . sebenarnya aku yang start dulu ..

No comments:

Post a Comment