Tuesday, June 8, 2010

another cinderella story

* Tami , Bree ,Mary ,Joey , Brit and Natalia .*
hari nie aku bukak HBO , ada cerita Another Cinderella Story .. wahh da lama aku tak tengok this movies. best best =) cerita dia pasal Mary Santiago (Selena Gomez ) yang tinggal dengan her stepmother , Dominique .her stepsister Bree and Brit . diaorang tigaorang nie memang jahat . perasan hot je . grr .haha then Mary pergi prom dengan Joey Parker (Drew Seeley ) diaorang punya dancing , smart gila . tango .macam cerita cinderella yang biasa , tepat pukul 12 malam , diaorang kene pergi . so Mary nie lari dan tinggalkan Zune dia . So, Joey pun ambil then buat pengumuman kat sekolah siapa yang dapat bagi tahu top 5 lagu yang selalu dimainkan , dialah mystery girl Joey . banyak gila ar orang yang pergi teka lagu tu , sampai emo pun try jugak . stepsister Mary uhh , haha perasan je yang dialah the one . tapi last last nanti , Joey dapat tahu yang Mary yang menari dengan dia kat prom tu . but ada lagi satu halangan , ex-girlfie Joey , Natalia tu jealous dan try rosakkan hubungan diaorang . but last sekali , Mary dengan Joey live happily ever after .Mary dapat pergi sekolah menari dekat Manhanttan . so , dia lepaslah dari Dominique tu.haha . cerita dia sweet sangat . aku suka lagulagu dia .


inilah lagu dia:


= New Classic

= Just That Girl

= Tell Me Something I dont Know

=Bang A Drum

=Hurry up & save me


banyak lagi ar. korang try la tengok . cerita nie da dua tahun lepas . huhu . malam nie aku kena pergi class kat Greenwood . malas pulak nak pergi but studentstudent kat sana , friendly . aku boleh fit in dengan diaorang . so , sam[pai sini je la . sorrylah kalau tak paham sangat cerita aku . hehe . aku penat nak tulis panjangpanjang sinopsis dia . just bagi tahu briefly .so , byeee .

No comments:

Post a Comment