Friday, May 28, 2010

shahir , bergegar jantung aku !


Ahmad Shahir Zawawi juara Akademi Fantasia 8 . siapa yang tak kenal kan . first first aku pun tak kenal dia siapa. but bila first time aku dengar dia nyanyi lagu Ziana Zain aku jadi tergamam .Ya Allah , sedapnya suara dia ! wahh , suara dia memang sedap . lagu dia Kebahagiaan Dalam Perpisahan , perghh sedap sangat sangat . aku suka lagu dia uhh . lelaki yang cukup pakej . suara sedap , muka handsome , pandai tarranum , student UIA . wahh . haha . fany , ingat orang uh! untung siapa dapat dia . aura dia tinggi uh . btw , selamat maju jaya , wahai Shahir . dunia dan akhirat.






hari ini punye cerita . best gak tengok wayang tadi . cerita Shrek Final Chapter .bestbest. skip part tu . im wondering myself . kenapa aku nie suka sangat touching kan ? lebih lebih lagi kat dia . msti dia boring ouh dengan perangai aku yang mcam childish nie. aku pun tak tahu . aku suka touching dengan dia. dengan lelaki lain , tak pernah pun . haha. okayy ar aku nakn sambung chatting . bye bye dear stranger .

No comments:

Post a Comment