Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI GURU =)

selamat hari guru , para cikgu SMK Desa Petaling . i would like to dedicate an apology to:
  • Puan Azila Mohd Darus , cikgu BM
  • Puan Kamala Dalimi , cikgu Math
  • Puan Muhaini Mahmud , cikgu Science
  • Puan Rodiah Taifor ,cikgu Geo
  • ustazah Azlina Nawi , cikgu Agama
  • Puan Mohana, cikgu Sejarah
  • Puan Normala ,cikgu KH
  • Madam Yeoh , cikgu BI
  • Puan Hafizah , cikgu PJK
  • Puan Zuhailah , cikgu Sivik
  • Puan Rosmawati , cikgu seni

cikgu , saya tahu saya ni bukan pelajar pintar .saya selalu malas nak siapkan homework yang cikgu bagi.selalu buat cikgu susah hati. selalu buat bising dalam kelas. ape la nasib cikgu dapat anak murid macam saya kan? walauapapun cikgu , saya sedar cikgu .kalau takde cikgu siapalah saya . saya nak minta maaf sangat sangat cikgu. insyaallah saya akan cuba dapat 7A,okay ? saya sayang cikgu .

*ps: wahh , Fynna . best nya. kau da ade blog .nanti aku slalu visit kau punye blog ehh . huhu. nanti kite tulis la pasal bitch bitch yang kita tak suke kan3 ? oops terlebih sudah.

tadi aku bagi chocolate kat dia. ferrero taww tapi bukan yang biase punye.apa entah nama dia..kat bahagian luar dia pun disaluti chocolate gakk.wahh , terase nikmat chocolate.yummy.. tapi bagi sebijik je.baik tak payah .hahaha. mula mula ingat nak bagi ar dia satu kotak , last last adik aku yang pergi licinkan.aku sempat selamatkan dua jehh.ish ish. sedap taww coklat tuh. abah aku beli kat airport. RM45 kot satu kotak kecik .waahhh , market pulak.haha. btw , i hope you like the chocolate.

sincerely , me.

No comments:

Post a Comment