Saturday, May 29, 2010

ouh cikgu !

hari ini as usual aku pergi tuition . that lame-O tuition . haha. then masa aku masuk kelas , aku tengok ada satu cikgu lelaki nie . oh shitto ! mesti exam lagi hari nie . aduhh . then aku duduk ar depan Ailis . masa uh aku tak pandang lagi muka cikgu tu . aku just bagi salam je . then aku pandang muka dia .dupdapdupdap jantung aku . ya Allah ,muka cikgu tu macam Shahir ! yang lain nya cikgu uh pakai spectacles .wahh , handsome nye cikgu nie. hilang rasa bengang aku nak exam . haha. then aku start ar jawab Math.. algebraic dengan linear equations. aduhh . benda yang paling aku tak suka. da ar aku lupa nak bawa calculator . maybe cikgu tu nampak aku kalut sangat , then dia hulurkan calculator dia . ouh nama dia Fahmi. hehe. Fynna dengan Ailis suka tanya cikgu . eh korang aku punya Shahir uh . haha. cikgu uh ajar best ouh . cara dia senang . hee. apalah aku nie . orang pergi tuition nak belajar bukan nak flirt cikgu . haha. at least cikgu tu menaikkan semangat aku nak belajar dari asyik menghadap muka cikgu Magen uh . haha. tapi masa kedua uh , cikgu Magen take over the class .Kacau ar ! haha. tak baik . cikgu Magen pun best jugak . haha. lima minit lepas cikgu Fahmi pergi , aku tersedar . Calculator cikgu ! aku dengan fynna pergi kat kelas form5 . that time cikgu tengah ajar sorang perempuan nie . fynna panggil ah cikgu uh . cikgu cikgu . dia pun datang . then aku hulur calculator dia . hee. dia cakap da siap ke . aku angguk . then perempuan uh usyaaa je . ape la . dia uh kan cikgu buat ape kau nak jealous oii . apalah . haha. btw , aku terbayang-bayabg muka cikgu uh dengan shahir .

ps: hee . aku just admire cikgu tu sebab dia macam shahir . lagipun dia baek la . hee , awak awak . jangan jealous eh . hehe . adios amigos dear stranger .

No comments:

Post a Comment