Thursday, May 20, 2010

exam exam exam

aku skip hari Rabu punye story . huhu. cume on that day , mase balik . aku bagi dia chocolate .huhu. today , uhhh (!) penat plus letih . haha. soalan BM kertas 1 boleh dikatakan susah. mase tu pulak , perut aku meragam .aduhh , sakitnya perut aku. aku makan ape eh semalam? memang tak boleh concentrate ! macam mane nie.. mesti teruk result aku .. :( BM kertas 2 boleh dikatakan senang sikit . yang masuk untuk novel , latar masyarakat .menyesal aku tak bace latar masyarakat .aku bace latar tempat. so , aku balun saje.haha. kalau karangan bahagian C , aku pilih No.5 sebab pasal kucing . huhu.banyak gak aku tulis tapi tak tahu la btul ke tidak kan.. sok , exam BI paper 1 and paper 2.aku harap senang senang la sikit soalan dia. haha. petang tadi hujan lebat ouh . kilat sambar menyambar. takut sangat. Ya Allah , aku memohon perlindunganmu ! tapi dalam takut takut pun sempat lagi aku tidur.haha. bertuah betul aku nie. sedar sedar , mila panggil . apa lagi . borakborakborak la. okayy ar weh. maybe next week tak on .because paper yang akan datang lagi mencabar. mati aku.



byebye dear stranger :)

No comments:

Post a Comment