Sunday, April 11, 2010

brand NEW

yeah!! akhirnye dapat jugak aku buat blog..lolz..actually aku tgok alif buat blog,aku rasa cam syok jeh..boleh dijadikan diari ek..hmm,sejak da masuk bulan april ni,makin bertambah padat jadual aku..tuition,tuition,study,study,homework dan homework..almaklumlah, aku en pmr candidates.ckap pasal pmr..aku da tetapkn target aku..aku target 7a jeh..mcm idol aku..nynaa..7a pn aku tk sure boleh dapat ke tk.. makin nk dekat exam,makin malas pulak jadinye..haha..aku kne kuatkan smangat..makes my parent proud!! chayok!! aku rindu sangat kt nynaa..da lama gler tk jumpa dia..teringat plak zaman aku ,nyna and alee menari hindustan kt depan rumah..hahaha..i miss that moment..really really do..walauapepon,life must go on..kalau ade rezki,mesti dapat jumpenye..oke la, sampai disini sje utusan dari hamba krna nenda hamba sudah memulakan syarahan 'aku baling laptop tuh karang'..hahaha..good nite..salam..
xoxo,fany

No comments:

Post a Comment