Thursday, April 15, 2010

Lagu Anang yg Bertuah

aku happy lorh..bcoz dapat jumpa Mcflurry aku..the story started mase aku temankan mila pergi hantar kertas Math..tetibe dia pun ade kat dalam bilik guru..tengah letak Yassin..rajinnya boyfie aku nie..(perasan pulak da)..then aku dengan berbunga2 nye nyanyi lagu Anang..separuh jiwaku pergi..WHAT THE HELL? asal time happy aku pergi nyanyi lagu sedih..haha..nyanyi punya nyanyi,dia pun lalu..alamak malu seyhh dengar suara aku yang tak berapa sedap nie..dah la lagu anang..aiiyaaahh..but dapat gak usha dia lelame..mak aiihh, tingginya mamat nie.. haha..but aku rase an aku tak boleh happy sangat ntah-ntah dia tak suka aku,,kan da malu..tapi Ustazah Azlina cakap SYOK SENDIRI LAGI BAGUS DARI COUPLE..aku sendiri pun tak paham maksud dia, but lantak lahh..asal kan aku bahagia..lagi pun, aku kena concentrate on my study..PMR lagi 6 bulan baiii..so aku kene tolak Mcflurry aku ke tepi dulu..haha..tadi cikgu muhaini ambik masa sejarah..fuhh!! nasib baek..aku tak siapkan pembetulan intervensi..boleh pulak aku trlupa..fany,fany.. okayy la , aku nak keluar ambik angin..daaaa..xoxo,fany

No comments:

Post a Comment