Monday, April 12, 2010

my crazy+sweet BESTIE


aku nak cerita pasal bestie aku.. NURSYAMILA BT KAMARUL AREFIN..aku sayang sangat kat dia..dia tuh dah mcam kembar aku walaupun tak srupa..dia selalu happykan aku ble aku sedih,selalu tolong aku kalau aku susah,slalu support aku kalau aku mengalah..dia ni cantik orangnya, agak gile tapi sensitif..dia ni mcam muke kucing pun boleh dikatakan..hahaha..satu sifat dia yang paling aku suka tim dia berani..dia tu berani sangat..sifat dia tuh opposite dari aku..aku kalau kat sekolah,jgan harap nak nampak muke aku atas pentas..kalau nampak pun,itu pun gara-gara mila..dia tu mesti nak tarik aku sekali..walaupun diri dia dilanda dilemma,dia takkan tunjukkan ksedihan dia dkat orang..but dia selalu tunjuk kt aku..pabila dia menangis,aku pun tompang sekaki..hahaha..dia selalu dengar cerita aku yang mengarut2 ni..tapi kadang2 dia bagi respon kdang2 bile aku cerite ngan dia,rase mcam ckap dgan sepender basah pulak..(jgan mara)..perkara yang aku paling kagum dgan dia ialah dia tuh mmpunyai smangat yang tinggi..dia tuh rajin sangat nak study..kalau aku ,hmmm..haha..dia selalu yakin pade diri dia walaupun dia tahu yang dia akan kalah..aku jealous dengatn semangat dia..kan bast kalau aku punya keyakinan diri tinggi..takde la aku asyik nyorok belakang dia..haha.pendek kata ,kalau mila takde aku boleh mati agaknye..aku harap psahabatan aku dengan dia tk akan putus..aku syang kau mila!!

No comments:

Post a Comment